Sex21Jun14:30Sex16:00Flourishing in the Digital Age for Children and Youth: Emotional Self-regulation and Healthy Relationships as Key Processes"OUT OF (IN)SIGHT, OUT OF MIND" - CPUP scientific talks14:30 - 16:00(GMT+01:00) Sala 248 - FPCEUPTipo de eventoCicloLocalFaculdade de Psicologia e Ciências da Educação

No dia 2 de fevereiro, pelas 14:30h, na sala 252 da Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto (FPCEUP), terá lugar a segunda sessão integrada no ciclo “OUT OF (IN)SIGHT, OUT OF MIND” – CPUP scientific talks, intitulada Flourishing in the Digital Age for Children and Youth: Emotional Self-regulation and Healthy Relationships as Key Processes.

A sessão contará com a presença do convidado Jeffrey Liew, da Universidade Texas A&M.

A entrada é gratuita, mas sujeita a inscrição no seguinte formulário.

Sobre o convidado:

Jeffrey Liew is Professor and interim department head of Educational Psychology at Texas A&M University. He identifies as a developmental and learning scientist, specializing in research on social-emotional development and emotional self-regulation processes in early childhood through adolescence and early adulthood. His work is aimed at promoting social-emotional competencies, flourishing, and resilience in children and youth for whole-child academic success and well-being. He is an elected Fellow of the American Association for the Advancement of Science (AAAS) and the American Psychological Association (APA) Division of Developmental Psychology, an elected Governing Council Member-at-Large for the Society for Research in Child Development (SRCD), and the incoming Editor of Early Education and Development.

>> Download cartaz

Ao participar neste evento, autorizo que a FPCEUP – Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto faça a recolha do áudio e/ou da minha imagem em fotografia, vídeo ou outra forma de media.
Os dados recolhidos serão utilizados para registo (arquivo) do evento e poderão ser usados para a sua disseminação nos canais de comunicação da FPCEUP e para a produção de material de divulgação da Faculdade.
By participating in this event, I grant permission to the Faculty of Psychology and Education Sciences of the University of Porto (FPCEUP) to capture the audio and/or my image in photographs, video, or any other media format.
The data collected will be used for archive, for the eventual dissemination of the event via FPCEUPs media channels and for the production of promotional material concerning the Faculty.
×Fechar